Zanzibar

17 juni 2019 - Kiwengwa, Tanzania

17 juni 2019

Opstaan, ontbijten, laatste spullen inpakken. Gewicht verdelen tussen onze drie koffers. Tijd om verder te gaan.

Om 9.30 uur verlaten we ngorogoro farm house en rijden we in 3 uurtjes terug naar Arusha waar we 1,5 week geleden ook gestart zijn met dit avontuur. Na een goede lunch op wederom een prachtige locatie gaan we naar een kleine luchthaven. Hier nemen we afscheid van onze gids Goodluck. Wat een fijne kerel. We hebben het zo ontzettend goed getroffen met hem.

Tanzania wat was je mooi! Wat hebben we veel gezien en beleefd. Meer dan we ooit hadden durven dromen. Het was intens en soms intensief en zooo alles waard. We komen terug, dat is zeker!

Voor nu nemen we afscheid en vliegen we met een redelijk klein vliegtuigje, max 70 passagiers, door naar Zanzibar. Een ervaring die we niet perse hadden willen meemaken. Het is toch allemaal iets minder stabiel dan een grote KLM booing, hahaha. Maar we zijn er.

Komende dagen gaan we nog even van zon, zee en strand genieten.

Na een ritje van 1 uur komen we aan bij ons Ocean Paradise Resort. Koffers op de kamer en tijd voor een drankje, daar zijn we wel aan toe :)

1. Antoinette Eijkemans:
    17 juni 2019
    Wat een avontuur we hebben genoten van het verslag en de foto's. Geniet nu nog van een heerlijke strandvakantie
  2. Maria:
    17 juni 2019
    En nu lekker nagenieten in de zon.
  3. Monique Wanders:
    18 juni 2019
    Nog veel plezier van deze laatste dgn.
  4. Willy Vriens:
    18 juni 2019
    Geniet van zon,zee en Zanzibar, en van alle mooie herinneringen die jullie in Afrika hebt opgedaan. Ze zullen vast nog lang bij jullie blijven.