Zanzibar

18 juni 2019 - Zanzibar, Tanzania

19 juni 2019

Onze eerste dag op Zanzibar.

Gisteren was het al redelijk donker toen we hier aankwamen. Na een prima eerste nacht, een goed ontbijt, eerst even de boel verkennen.

Groot zwembad, twee bars, direct aan het strand. Vriendelijke mensen, beetje zon en veel wind. Graadje of 30. Prima vol te houden hier.

We zullen hier niet zoveel spannends beleven, en om jullie niet de hele tijd te vervelen met cocktail- en strandverhalen, zal ik niet alle dagen meer een update plaatsen :)

Ik kom bij jullie terug over een dag of 5 of wellicht eerder als we uit onze luie stoel zijn gekomen

1. Nancy:
    18 juni 2019
    Het waren mooie verhalen om te lezen en mooie foto 's om te zien. Komen snel na de vakanties een keer alle foto s bij jullie bekijken. Geniet er nog maar lekker van. Liefs Nancy
  2. Jozef en Diny:
    19 juni 2019
    Jullie reis was een groot avontuur. Nu lekker genieten en tot rust komen want jullie zullen best moe zijn van alles wat jullie beleeft hebben. Een goeie veilige vlucht weer huiswaarts en we horen nog wel van jullie mooie en spannende verhalen.
  3. Maria:
    19 juni 2019
    Rust maar uit en lekker nagenieten. Ik kijk uit naar de presentatie van jullie bij het gilde. Knuffel van ons.